שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

איך לבחור מערכת CRM

מערכת CRM היא מערכת שמסייעת לבתי עסק לייעל תהליכים, לקבל תמונת מצב על העסק בכל רגע נתון וברבדים שונים, לקבל החלטות מבוססות מידע וכן לנהל את העסק בצורה מאורגנת וטובה יותר. באמצעות בחירה במערכת CRM המשרתת את הצרכים שלכם ניתן לצאת לדרך חדשה. אז איך לבחור מערכת CRM שתהיה כמו כפפה לעסק?

איך לבחור מערכת CRM

מערכת ידידותית למשתמש

מערכת נוחה לתפעול היא דבר חשוב. לרוב, יעבדו על המערכת בעלי-תפקיד שהם אינם מתחום המחשבים, וככל שהמערכת תהיה פשוטה להבנה ולתפעול כך יוטב. בנוסף לכך, מומלץ לבחור במערכת המאוחסנת על ענן, וכך ניתן יהיה לגשת אליה מכל מכשיר ומכל מקום.

מערכת שתתאים לכם גם בעתיד

בבחירת מערכת CRM, כדאי לתת תשומת לב לא רק לצרכים הנוכחיים של העסק אלא גם לצרכים העתידיים, במיוחד אם הולכים להתרחש בעסק או בארגון רפורמות, שינויים והוספה של תחומי עיסוק. החלפת מערכת CRM היא תהליך שלא תרצו לעבור פעם נוספת תוך זמן קצר. לכן – בחרו במערכת שתעניק לכם את הצרכים של היום וגם של מחר.

מערכת התומכת בשפה העברית

ישנן מערכות CRM מוכרות אשר פותחו בחו"ל ותורגמו לעברית. הפיכת מערכות אלה לעברית לא עשתה עימן חסד והפכה אותן למסובכות לתפעול ואף לבלתי מובנות. כמו כן, כדאי לבחור במערכת CRM שמעניקה שירות בעברית ומשרדיה נמצאים כאן בישראל. זכרו כי מידע רב וקריטי לעסק שלכם יישב על מערכת זו, וכדאי שתהיה לכם כתובת לכל שאלה או בעיה.

מערכת יעילה ופונקציונלית

מערכת CRM מגיעה עם מגוון רחב של פונקציות – החל מסליקה, דרך כניסה של לידים, תיעוד שיחות לקוח, ניהול לקוחות וניהול של מלאי. אל תתפשרו על מערכת שלא כוללת מרכיב מרכזי ועיקרי בעסק שלכם.

גמישות המערכת

כל עסק שונה במקצת מהאחר, עובר שינויים ומתחדש. אחד הפרמטרים החשובים הוא גמישות המערכת, שמתייחס ליכולת החברה המספקת להתאים את המערכת לצרכים של הלקוח. מערכות סגורות טובות גם הן, אך פחות יתאימו לארגונים ועסקים שחווים שינויים ותזוזות לעיתים קרובות.

שירות

שירות הלקוחות הוא חשוב ביותר, היות ומערכות CRM הן מערכות עתירות מידע. כדאי לוודא שהחברה מחזיקה בצוות טכני-טלפוני ברוב שעות העבודה, מאפשרת יצירת קשר דרך אתר אינטרנט ומייל וכן שיש לה בלוג המתעדכן באופן תדיר. כל אלה יעידו עד לברה פעילה ואמינה שלא תתנער מכם כשתתעורר שאלה.

עלויות

לכל הטוב הזה שנקרא מערכת CRM יש עלות. העלות מורכבת מתשלום חד פעמי עבור הקמה, ובהמשך תשלום עבור רישיונות, תחזוקה, שרתים וזמן עבודה של אנשי המערכת. כדאי לוודא שהתשלום החודשי תואם את הציפיות שלכם ואם אתם עסק קטן אז שתוכלו לעמוד בו. לפני שתבחרו במערכת הזוכה, עשו סקר שוק ובדקו מחירים.

איך מתנתקים?

כדאי לבדוק, טרם רכישת המערכת, מה יקרה עם המידע במידה ותרצו להתנתק מהשירות או לעבור למערכת חדשה. האם כלל המידע מגובה, או שיש חומר שילך לאיבוד?

מערכת CRM – משתלמת אבל דורשת בדיקה מוקדמת

דווקא משום שמערכת CRM נחשבת לטובה כל-כך עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, חשוב לוודא לפני הרכישה שהיא מתאימה לעסק שלכם בכל הפרמטרים הנדרשים – החל מנוחות השימוש, דרך הפונקציות אותן היא מכילה ועד למחיר ולשירות. ביצוע סקר שוק ואיפיון מדויק של הצרכים שלכם יבטיחו לכם מערכת שמשרתת אתכם ומובילה את העסק שלכם להישגים.

מחבר המאמר: חופית שומר
אודות כותב המאמר: חופית שמור, בת 30, עוסקת בכתיבת תוכן וקופירייטינג עם ניסיון של 5 שנים בתחומים שונים 
אימייל: לחץ כאן

שירות ייעוץ והדרכה במערכת CRM

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם להבין מה נכון עבוריכם ואלו שירותים תוכלו לקבל מאיתנו.
לעוד פרטים לחצו כאן

מודולים במערכת CRM

 מערכת crm שלנו בעלת ממשק קל ומותאם לכל עסק ועם מגוון גדול של פיצ'ירים שיתנו  מענה לכל בקשה שלכם.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר ונחזור אליכם – 072-3954050

הצטרפות חינם למערכת CRM

הצטרפו אלינו בחינם לתקופת ניסיון של שבועיים – ותבינו את היתרונות הגדולים של מערכת crm בלי מינימום משתמשים במערכת.
לעוד פרטים לחצו כאן

LeadMe CMS - הפתרון המושלם לניהול המכירות!

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050
מחלקת שירות לקוחות – office@leadmecms.co.il

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שלח הודעה

שלח מייל

חייג אלי