שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

מערכת ניהול לקוחות

אם יש לכם כבר לקוחות, עדיין לא הגשמתם את מטרת העסק שלכם. כי אם אתם לא באמת יודעים כיצד לנהל אותם, יהיה לכם קשה מאד להשתלט על זרם הפניות ולמטב אותו, ועל ידי כך להפיק את המקסימום מהלידים והלקוחות שלכם. אז איך מנהלים את הלקוחות בצורה מיטבית, יעילה, קלה וזורמת? קבלו את המדריך הבא שיאפשר לכם לנהל את הלקוחות בצורה חכמה ומניבה.

למה בכלל צריך מערכת ניהול לקוחות?

קבלת לידים וקשירת קשרים עסקיים עם לקוחות, זהו השלב הראשון בכל עסק שהוא. אך עסק שמעוניין להרוויח לטווח הארוך, לשמר את הלקוחות שלו ולטפל בהם באופן הכי שירותי ויעיל, נדרש למערכת ניהול לקוחות, אשר תאפשר לו לא רק לנהל את הלקוחות שלו באופן ישיר, אלא ליצור תדמית חיובית ובכך להגדיל באופן אמצעי את מוניטין החברה.


ניהול תהליכי העבודה בעסק בעזרת מערכת ניהול לקוחות

מערכת ניהול הלקוחות, מאפשרת ייעול מערכתי של כל התהליכים המרכיבים את העסק, הן ברמת המאקרו הכללית, והן ברמת המיקרו שכוללת ירידה לרזולוציות ופרטים. חשוב לזכור שייעול התהליכים הפנים עסקיים, מאפשר לבעלי העסק לחסוך בזמן, כסף, משאבים והון אנושי, ובכך להמשיך ולהתפתח מבלי שהדבר יבוא על חשבון יעילות התהליכים שמרכיבים את העסק

ניהול רב תחומי על כל מחלקות העסק

בעזרת מערכת ניהול הלקוחות, גם אתם תוכלו לבצע מעקב ובקרה על כל ההתנהלות של אנשי כוח האדם באגפים השונים. המערכת תאפשר לכם לנהל את העובדים ואפילו את צוות השיווק והמכירות, כאשר לאורך כל הדרך תוכלו להיות בטוחים כי התנהלות העובדים מתבצעת על הצד הטוב ביותר, ומבוקרת על ידי האחראיים עליהם.

האצלת סמכויות לעובדים בעזרת מערכת ניהול לקוחות

מכירים את זה שאתם מעניקים לעובד אחריות אבל הוא אפילו אינו יודע על כך? או שאתם מעוניינים להאציל משימה על אחד מהעובדים, אך להיות בטוחים כי הוא יבצע אותה כיאות ובזמן? בעזרת מערכת ניהול לקוחות שכוללת יומן ומשימות, גם אתם תוכלו לקבל שליטה מלאה על כל המשימות שמרכיבות את תהליכי העסק, ואף להאציל סמכויות לעובדים השונים, תוך ביטחון מלא כי הם יבצעו אותן בזמן וכמו שצריך.

מרכזיה וירטואלית – לרתום את החדשנות לטובת העסק שלכם

בעזרת מערכת CRM מומלצת מבית LeadMe Cms – תהיה לכם את האפשרות המשודרגת לנהל את כל המשימות בכל תחומי העסק, תחת קורת גג טכנולוגית אחת. כך, גם אתם תוכלו לקבל שליטה מלאה על מה שמתרחש בעסק בין כל הצוותים שלכם, ותוכלו לעקוב על כל הפעילות שמתופעלת בעסק, החל רמת המשימה יומיומית ועד לפרויקטים רחבי היקף.

מערכת CRM מומלצת למרכזיה וירטואלית

בעזרת המרכזייה הוירטואלית, גם אתם תוכלו לבצע את כל שיחות העסק שלכם, מכל מקום וללא תלות במכשירים או במיקום פיזי. ולא רק אתם – אלא גם העובדים שלכם. רק עם מרכזיה וירטואלית תוכלו לאפשר עבודה היברידית מהבית, וכן ליצור סנכרון בין הנתונים שבשיחה לבין כרטיס הלקוח בזמן אמת, כולל הקלטת השיחה לצורך בקרה, ייעול ושיפור השירות והמכירות.

לנהל מוצרים ומלאי בצורה יעילה

בעזרת המערכת לניהול הלקוחות שלכם, גם אתם תוכלו לנהל את המוצרים והמלאי שבעסק שלכם, מרמת הכלל של מלאי המוצרים, ועד לרמת הפרט בהתאם לכל לקוח ולקוח. המערכת תאפשר לכם לראות בלחיצת כפתור, את כלל המוצרים והמלאי שברשותכם, ובכך לדעת בכל רגע נתון היכן העסק שלכם עומד.

לסיכום: LeadMe Cms - מערכת CRM מומלצת לניהול העסק שלך

אם יש לכם מערכת CRM לניהול לקוחות מבית LeadMe Cms -, גם אתם יכולים להיות בטוחים כי העסק שלכם מנוהל בצורה הכי יעילה ואיכותית שיש. רק במערכת ניהול לקוחות זו, תוכלו למצוא מגוון כלים משלימים, שמובילים לתוצר הכי מקצועי ויעיל. בין הכלים שמערכת הCRM מציעה, תוכלו למצוא: ניהול וייעול תהליכי עבודה, ניהול המחלקות השונות בעסק, האצלת סמכויות לעובדים תוך פיקוח ובקרה, מרכזייה ווירטואלית וניהול מלאי ומצרים ברמת המאקרו והמיקרו.

שירות ייעוץ והדרכה במערכת CRM

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם להבין מה נכון עבוריכם ואלו שירותים תוכלו לקבל מאיתנו.
לעוד פרטים לחצו כאן

מודולים במערכת CRM

 מערכת crm שלנו בעלת ממשק קל ומותאם לכל עסק ועם מגוון גדול של פיצ'ירים שיתנו  מענה לכל בקשה שלכם.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר ונחזור אליכם – 072-3954050

הצטרפות חינם למערכת CRM

הצטרפו אלינו בחינם לתקופת ניסיון של שבועיים – ותבינו את היתרונות הגדולים של מערכת crm בלי מינימום משתמשים במערכת.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר לכל שאלה - מלאו פרטים ונחזור אליכם - 072-3954050

LeadMe CMS - מחברים אתכם לעולם חדש

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050
מחלקת שירות לקוחות – office@leadmecms.co.il

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

 

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שלח הודעה

שלח מייל

חייג אלי