שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

מערכת CRM מומלצת לניהול יומן ומשימות

גם לכם יש עסק קטן שאתם רוצים לייעל אותו ולהוביל למיקסום הרווחים שבו והגדלת מעגל הלקוחות? מערכת CRM לעסק קטן תאפשר לכם לנהל את כל הלקוחות בקלות, יעילות, נגישות ובמגוון אמצעים שיאפשרו לכם לעבוד הרבה יותר פשוט וקל ממה שהייתם רגילים עד עכשיו. אז איך זה קורה? מה כוללת בתוכה מערכת CRM לעסק קטן? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

מה מאפשרת לכם מערכת CRM לעסק קטן?

בעזרת מערכת CRM לעסק קטן, גם אתם תוכלו לאפשר לעצמכם, ייעול של תהליכי העבודה בעסק בצורה משמעותית אשר תורמת גם להתנהלות בעסק וגם להגדלת הרווחים. בנוסף, מערכת CRM לעסק קטן מאפשרת לכם להסתכל על כל העסק במבט מאקרו, על ידי דוחות מקיפים שמאפשרים לכם לדעת בכל רגע נתון היכן אתם אוחזים.


מה המטרות המרכזיות של מערכת CRM לעסק קטן?

המטרות המרכזיות של מערכת CRM לעסק קטן עוסקים סביב התייעלות העסק, החיסכון בכוח האדם, הגדלת הלקוחות ומקסום הרווחים. המטרות הנוספות אשר מתגשמות דרך מערכת CRM לעסק קטן, הן: הגדלה משמעותית של אחוזי סגירת העסקאות, שליטת מאקרו מקיפה על נתוני העסק, על ידי סטטיסטיקות אותנטיות על כל שלבי המכירה, כלי עבודה חכמים ויעילים לאנשי השיווק והמכירות שבעסק, ניהול מוקד טלמרקטינג מקצועי שמשיג תוצאות, ניהול יעיל, חסכוני ומקיף של הצוותים המרכיבים את העסק, והפעלת קמפיינים פרסומיים שמשיגים את מטרתם האסטרטגית והעסקית.

LeadMe Cms מערכת CRM מומלצת לניהול העסק שלך

אם גם אתם רוצים שמערכת ה CRMתעבוד אצלכם ולא אתם אצלה, ההמלצה היא להיעזר במעטפת הייחודית שחברת LeadMe Cms – מציעה לכם לייעול העסק. בעזרת מערת ה CRM של LeadMe Cms, גם בידיים שלכם יהיה את הכוח העוצמתי להוביל את העסק קדימה, ולאפשר לו התייעלות מקסימלית שלא באה על חשבון המקצועיות והמומחיות של צוות העובדים.

מערכת CRM מומלצת - ניהול מאגרי לקוחות

עם הכלים המתקדמים שמציעה לכם מערכת ה- crm מבית  LeadMe Cms תוכלו להתנהל בנוחות וביעילות מול הלקוחות ולהגדיל את כל מערך הלקוחות שלכם בעזרת קמפיינים שיווקיים שיצאו לאור על ידי: שליחת דיוור מותאם אישית, מסרוני SMS  וווצאפ. שליחת המסרים תוכלו להתבצע במגוון אמצעים, גם ישירות מכרטיס הלקוח במקרה ספציפי, וגם באמצעות שליחה מערכתית לרשימות מוגדרות. את שלל ההודעות ניתן לשלוח באופן מתוזמן, בצורה ידנית באופן אישי, או בצורה אוטומטית שחוסכת זמן וכוח אדם.

מערכת CRM מומלצת לניהול יומן ומשימות

בעזרת מערכת CRM מומלצת מבית LeadMe Cms – תהיה לכם את האפשרות המשודרגת לנהל את כל המשימות בכל תחומי העסק, תחת קורת גג טכנולוגית אחת. כך, גם אתם תוכלו לקבל שליטה מלאה על מה שמתרחש בעסק בין כל הצוותים שלכם, ותוכלו לעקוב על כל הפעילות שמתופעלת בעסק, החל רמת המשימה יומיומית ועד לפרויקטים רחבי היקף.

מערכת CRM מומלצת למרכזיה וירטואלית

עם מערכת ה- CRM מומלצת מבית LeadMe Cms – גם אתם תקבלו חיבור למרכזיה ווירטואלית אשר רותמת את הטכנולוגיה הכי מתקדמת לצורך התפעול היעיל והמתקדם של העסק. המרכזייה הווירטואלית מאפשרת אוטומציה מרבית ותועלתית שמאפשרת אין ספור משימות בלחיצת כפתור אחת: חיוג וקבלת שיחות ישירות מהמסך מבלי צורך של חיוג ידני, קבלת נתונים היישר לצורך רשומות הלקוח, והקלטות שיחה אונליין ישירות לתוך כרטיס לקוח, מה שמאפשר בקרה מערכתית על כל הנושא של ניהול הלקוחות.

מערכת CRM מומלצת לניהול מוצרים ומלאי

על ידי מערכת ה- CRM מומלצת מבית LeadMe Cms – תהיה לכם אפשרות להגדיר באופן נקודתי אך מקיף, את כלל המוצרים שהעסק שלכם מציע למכירה, כולל מחיר ומלאים המשתנים באופן אוטומטי בהתאם למכירות. בנוסף, תוכלו לסנכרן את המוצרים והמלאי לחיובי הנהלת החשבונות ולהוצאת החשבוניות היישר מתוך כרטיס הלקוח ועם מינימום לחיצות כפתור ומאמץ.

מערכת CRM מומלצת לסליקה ולהוצאת חשבוניות

אצל מערכת ה- CRM מומלצת מבית LeadMe Cms – מייד לאחר סגירת עסקה מתוך כרטיס הלקוח – תוכלו להמשיך אוטומטית בתהליך בכל מה שקשור לגביה והנהלת חשבונות: חיוב הלקוח, הוצאת חשבונית דיגיטלית חתומה ותיעוד מלא לצורך בקרה ושליטת מאקרו.

לסיכום: LeadMe Cms - היא המערכת CRM מומלצת לניהול העסק שלך

המערכת ה- CRM מומלצת מבית LeadMe Cms, גם אתם תוכלו למצוא את כל הכלים המקצועיים והיתרונות שמובילים להתייעלות מקסימלית בעסק שלכם. בין תכונות ה- CRMתוכלו למצוא: ניהול מאגרי לקוחות מרמת המאקרו ועד רמת המיקרו, ניהול יומן ומשימות, מרכזייה וירטואלית מתקדמת, סליקה והוצאת חשבוניות ועוד מגוון רחב של עזרים טכנולוגיים שיאפשרו לעסק שלכם להיות מוביל בתחומו ולהגדיל את מאגר הלקוחות.

שירות ייעוץ והדרכה במערכת CRM

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם להבין מה נכון עבוריכם ואלו שירותים תוכלו לקבל מאיתנו.
לעוד פרטים לחצו כאן

מודולים במערכת CRM

 מערכת crm שלנו בעלת ממשק קל ומותאם לכל עסק ועם מגוון גדול של פיצ'ירים שיתנו  מענה לכל בקשה שלכם.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר ונחזור אליכם – 072-3954050

הצטרפות חינם למערכת CRM

הצטרפו אלינו בחינם לתקופת ניסיון של שבועיים – ותבינו את היתרונות הגדולים של מערכת crm בלי מינימום משתמשים במערכת.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר לכל שאלה - מלאו פרטים ונחזור אליכם - 072-3954050

LeadMe CMS - מחברים אתכם לעולם חדש

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050
מחלקת שירות לקוחות – office@leadmecms.co.il

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

 

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שלח הודעה

שלח מייל

חייג אלי